همه چیز در مورد طراحی وب سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

ابزارهای مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع محتوا، کمیت و کیفیت آن از ابزار مورد نظر استفاده می شود. برنامه هایی مثل اکسل و گوگل شیت برای محتواهای سبک و کوچک و برنامه های مدیریت پروژه مثل ترلو و آسانا برای محتواهای بزرگ و پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد.

هر دوی این افزونه‌ها امکانات کاملی ارائه می‌کنند و تقریبا برای هر نوع سایت فروشگاهی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. امکانات اصلی این دو افزونه عبارتند از:

قیمت طراحی سایت اختصاصی در شرکت آوینا پرداز را می توان در یک بازه معقول و متوسط در نظر گرفت.در تعرفه های ما از قیمت های سرسام آوری که توسط برخی شرکت ها اعلام میگردد خبری نیست و از سمت مقابل، بدلیل تعهد ما به استفاده از افراد حرفه ای و خلاق و جدیدترین تکنولوژی ها، امکان طراحی وب سایت با قیمت های بسیار ارزان هم وجود ندارد. 

جدول قیمت طراحی سایت را مشاهده کردم اما معنی یک سری از عناوین را متوجه نشدم. برای مثال نوشته بودید که زیرساخت وردپرس اما در ادامه آمده است که فروشگاه ساز ووکامرس

اما موضوعی که ذهن بنده رو مشغول کرده است این است که هزینه پشتیبانی وب سایت و زمان و کیفیت خدماتی که سالهای بعد ارائه می دهید به چه صورت می باشد؟

ما یک شرکت تازه تاسیس داریم و قصد ساختن یک سایت ساده ولی حرفه ای داریم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید

اگر شما عزیزان یک سایتی دارید که خیلی وقت است در آن هیچ فعالیتی نکرده اید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که آن را به دست طراحان متخصص ما بسپارید تا وب سایت شما را بررسی کنند بررسی کرده و اگر نیاز به تغییرات و بهینه سازی بر روی وب سایت شما احتیاج شود.

اما پس از مدتی قدیمی بودن تکنولوژی ها در عمل مشکلات زیادی را بوجود خواهند آورد. عقیده ما این است که برای یک شرکت حرفه ای، هیچ بن بست و محدودیتی وجود ندارد و اگر از شرکتی جملاتی مانند "نمی توانیم چنین امکانی به سایت شما اضافه کنیم" شنیدید بدانید که با یک شرکت طراحی سایت غیرحرفه ای طرف هستید. 

برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار ضروریست که از ریسپانسیو بودن طراحی سایت خود اطمینان حاصل کنید تا برای کاربران و موتورهای جستجو خوشایند باشید.

فروشگاه ساز فروش آنلاین را تجربه کنید طراحی سایت ارزان ادامه

برای مشاهده جزئیات می توانید به صفحه قیمت طراحی سایت مراجعه بفرمایید. در آنجا به صورت کامل تفاوت قیمت پکیج های اختصاصی و غیر اختصاصی توضیح داده شده است.

پیش از هر چیزی باید به شما عزیزان بگوییم که داشتن یک وب سایت حرفه ای در حوزه کاری نیاز به داشتن مهارت و دانش تخصصی می باشد.ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که اینجا طراحی سایت بازرگانی خود را به دست افرادی متخصص و با تجربه بسپارید تا دیگر دچار مشکل نشوید.

·         امکان اضافه نمودن تعداد بی شمار صفحه و منو در وب سایت

این ویژگی وردپرس باعث شده که کاربران زیادی آن را برای ساخت سایت انتخاب کنند. با مطالعه مقاله «وردپرس چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟» بیشتر ادامه مطلب با این سیستم مدیریت محتوا و امکانات آن آشنا می‌شوید.
این افزونه‌ها سرعت سایت را به شدت پایین می‌آورند. از طرف دیگر اگر یکی از این افزونه‌ها آسیب پذیری امنیتی داشته باشد، ممکن است اطلاعات سایت شما به دست هکرها بیافتد.

سایت آموزشگاه شما می تواند محل بعدی جمع کردن شاگردان برای آموزش باشد.

چون سایت فروشگاهی نیاز به سیستم سبد خرید ، پرداخت و … دارد. همین عامل باعث تفاوت در قیمت می شود. به همین دلیل لطفا درخواست خود را به صورت شفاف بیان نمایید.

شما با داشتن یک وب سایت در سطح اینترنت می توانید بسیار خود را در دنیای دیجیتال و زمینه ی کاری خود مطرح کنید.

طراحی وب سایت خدماتی می تواند برای شغل های مختلف و متفاوتی طراحی و انجام می شود.

چگونه یک طراحی سایت فوق العاده می تواند بر ناخوداگاه مخاطب تاثیر بگذارد؟

در تارینوتک ابتدا داکیومنت پروژه با همفکری شما تهیه و تدوین خواهد شد. بعد از این مرحله طرح های اولیه سایت در قالب وایرفریم طراحی میشوند. وایرفرم ها طرح های این سایت بسیار ساده هستند که جانمایی بخش های مختلف سایت را نشان می دهند و فاقد رنگ ، جزییات و … هستند.

مثلا یک بار از شرکتی کمتر شناخته شده هاست خریدم و سایتم را روی آن راه‌اندازی کردم. بعد از مدتی به دلیل نگرفتن بک آپ از طرف آن شرکت، تمام اطلاعات سایت من از بین رفت.

طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای باشد که هر کس با کمترین وقت تلف شده به امور خود بپردازد. اگر یک شرکت معدنی دارید کافی است صفحه محصولات خود را به درستی بسازید.

بهتر هست که به فکر تغییر شرکت طراحی سایتتون باشین. اما حتما قبلش در مورد کیفیت خدمات پشتیبانی از مشتریان قبلی شرکتی که انتخاب کردین استعلام های لازم رو دریافت کنین.    مصطفی هدایتی

برای ساخت یک دسته در وردپرس از منوی سمت راست گزینه محصولات و سپس دسته بندی‌ها را انتخاب کنید. در صفحه باز شده از فرم سمت راست می‌توانید دسته بندی‌های جدید را ایجاد کنید. بعد از این که دسته بندی محصولات سایت تمام شد، حالا باید برای مطالب وبلاگ هم دسته بندی تهیه کنید.

  با سلام و احترام. بسیار از لطف و اعتماد شما ممنونیم.در مورد پشتیبانی و خدمات توسعه که ممکن هست در طی سالیان بعد بهشون نیاز پیدا کنین باید عرض کنم که همونطور که در این مقاله هم ذکر شده بهترین راه برای شما پرس و جو از مشتریان قبلی و قدیمی شرکت آوینا پرداز هست. شرکت هایی هستند که سالیان متمادی ما افتخار همکاری با اون ها رو داریم که میان اون ها مجموعه هایی هستند که در گذشته با شرکت طراحی وب سایت دیگری همکاری میکردن.

توضیحات بیشتر اما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک به صورت ماهیانه، از پکیج های پشتیبانی وردپرس استفاده نمایید. خدماتی که به صورت ماهیانه برای پشتیبانی ارائه می شوند متفاوت هستند که می توانید جدول آن را دریافت نمایید.

با توجه به اینکه تعرفه ها بر اساس امکانات و تعداد صفحات متغییر هستند، برای متوجه شدن قیمت طراحی سایت ورد پرس برای شرکت خودمان از چه طریقی می توانم اقدام کنم؟

Report this wiki page